מרץ 29, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

בחירת מוצרים לבית ידידותיים לסביבה וחוסכים בחשמל

1 min read

במאמר שלפניכם נלמד כיצד בוחרים מוצרים לבית אשר ישרתו אתכם כנדרש, והרבה מעבר לכך.

המוצרים הללו לא רק יעשו את עבודתם ללא רבב, הם יהיו חפים כמעט מזיהום סביבתי, שאפיין לא מעט מכשירי-בית בעבר. כיום, על מנת להימנע מכך, נהוג להתבונן בסרגל זיהום סביבתי המותקן על כל אריזה, ולבחור בעצמכם מוצרים לבית אשר יצביעו על תוספת זיהום מזערית, אם בכלל, לסביבה. בנוסף, נלמד יתרונות נוספים שישרתו אתכם כמו למשל חיסכון בחשמל ובחשבון המים ככל שניתן.

בחירת מוצרים לבית החוסכים חשמל

בחירת מוצרים החוסכים בחשמל קשורה להספק הנדרש להפעלת המוצרים. ההספק מסומן על אריזות המכשירים כ- P, ולאחריו מופיע מספר עם היחידה למדידת הספק kW (קילוואט). עליכם לשאוף למדד P נמוך ככל האפשר, אבל – וכאן אנו מסייגים זאת, כמעט לא על חשבון פעולת המנוע. קומפרסור של מקרר או מנוע של מזגן חייבים לתת עבודה ולא להיות בעלי נתונים גרועים המפעילים באטיות ובחוסר עוצמה את המכשירים. מנוע בעוצמה נמוכה במזגן, למשל, מתאים רק למזגן קטן המקרר או מחמם חדר קטן, ואם יש לכם חדר בגודל של חצי אולם, למשל בגודל של 45 מ"ר, לא ניתן בשום אופן לשים שם מזגן כזה, כי הוא לא ישרת את דייריו נכוחה.

בחירת מוצרים לבית בעלי תו תקן סביבתי ברף גבוה

אלו מכשירים שבהסבר פשוט – מזיקים פחות לסביבה מאשר מכשירים אחרים הפולטים מזהמים וגזי חממה. כיצד תזהו מכשירים מהסוג הטוב? על ידי עיון במד הצבעים שעל פי חוק חייב להימצא בכל קופסה של מוצרים לבית. מד הצבעים נע מאדום לירוק, כאשר בדרך יש רמות זיהום בצבע כתום, צהוב ולבן, לכיוון הירקרק. קופסה של מכשיר ביתי המסומנת בצבע ירוק זית מעידה כי המכשיר שבתוכה נמצא ברמת הזיהום הנמוכה ביותר האפשרית. בדרך כלל, יש קשר בלתי אמצעי בין מניעת פליטת מזהמים רבה, לבין חיסכון בחשמל הלכה למעשה.

נתונים העוסקים בממדי המכשיר

בל נשכח כי מכונת כביסה, מייבש כביסה, מזגן ומקרר הם כולם מוצרים נייחים, ולא ניידים, למעט במקרים בודדים בהם זה נדרש. ככאלו, חשוב מאד למדוד היטב את גודל השטח להצבתם. מוצרים לבית המתאימים אליו חייבים להיות באותו סדר גודל כמו זה שמדדתם על מנת שלא תצטרכו לשנות את תוואי מיקום יתרת התכולה של הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.