אפריל 25, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

ביטוח מקצועי לעובדים סוציאליים | ביטוח אחריות מקצועית – ביטוח מקצועי

1 min read

ביטוח מקצועי

בעלי מקצוע רבים עומדים מול תלונות שמודשות נגדם הקשורות באופן ישיר למקצועם,תפקידם, אחריותם המקצועית ואי עמידה בהתחייבויות המקצועיות שעליהם לבצע.

ביטוח מקצועי מעניק כיסוי עבור נזקי רכוש ונזקי גוף של צד ג'. הדבר אומר שאת הפיצוי שיתקבל מביטוח מקצועי יקבל התובע ולא הנתבע.

לכל הרוכשים ביטוח מקצועי מובטח כיסוי בכל מקרה של תביעה כנגדו ובעל המקצוע יכול להמשיך בעבודתו ללא חששות פן תביעה מסוג זה תגרור אותו לתהום כלכלי ומקצועי.

בעלי מקצוע רוכשים ביטוח מקצועי בהתאם למקצוע בו הם עובדים – ביטוח מקצועי לרופאים, מטפלים, עורכי דין, רואי חשבון וכל בעל מקצוע המעניק שירות ספציפי בו הוא מתמחה

התביעות מוגשות בגין התרשלות מקצועית, אי עמידה בהתחבויות אליהם בעל המקצוע התחייב או מוצרים אותם הוא עושה או אפילו רק מוכר.

כאשר בעל מקצוע רוכש ביטוח מקצועי עליו להצהיר על כל שירותיו ועיסוקיו במסגרת תפקידו, כל השירותים והמוצרים אותם הוא מעניק ללקוחותיו ועליהם הוא יוגן. במידה ובעל המקצוע לא יצהיר על שירות כלשהו ועליו הוא יתבע , אין הביטוח יתן כיסוי עבור כך.

דוגמא לכך היא תביעה בגין רשלנות רפואית. לעיתים מוגשות תביעות בגין רשלנות רפואית, הדבר אומר שרופא רשם תורפה או ביצע טיפול במטופל אשר גרמו לאותו מטופל נזק.

כיוון שרופא מונע מתוך רצון לעזור למטופל ולא להזיק לו ורשלנות זו קרתה בתום לב יזוכה הנתבע בכל מקרה על מקרה זה.

חשוב מאוד שכל בעל מקצוע ירכוש פוליסת ביטוח מקצועי וידאג שהיא מכסה אותו מכל תביעה שעלולה לסכן את כלכלתו , שמו ומקצועו.

חברות רבות מציעות ביטוח מקצועי ויש לבחון את הפוליסות והמחירים המוצעים ולבחור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.