מרץ 29, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

הגיע הזמן לשעון חכם

1 min read
שעון חכם

שעון חכם הוא כלי יעיל ביותר. 

כל מי שראה סרטים עתידניים ראה כיצד שלל גאדג'טים מתוחכמים שולטים בחיינו ומנהלים עבורנו את כל האופרציה. אז נכון, אנחנו עדיין לא מסוגלים לירות טילים מכף היד אבל שעון חכם הוא עוד הוכחה לכך שכבר היום העתיד כבר כאן. נכון, זה עשוי להיראות מוזר לחלקנו אבל שעון חכם הוא כלי יעיל ביותר. 

שעון חכם הוא הדרך המהירה ביותר להגיע לקבצי הפלאפון או להחליף אותו כבר כיום במספר תחומים. יש הטוענים כי בעתיד מוצר חדשני זה יחליף את הסמארטפון באופן מלא. כבר היום השעון החכם מחליף את הפלאפון בהוצאה וקבלה של שיחות, הודעות, ומיילים.

אמנם מדי פעם עולה הטענה לפיה שעון חכם הוא בזבוז של כסף אבל ההפך הוא הנכו.ן השעונים החכמים מתוחכמים מאוד ויעילים מאוד. זה נכון שהתרגלנו לסמארטפון מהיר שכמעט כל הזמן עלינו. ה"כמעט" הזה הוא המשתנה שחברות הסמארטפונים מנסות לשנות את הרגל השימוש מ"כמעט" לנגיש תמיד. על כן, שעון חכם אינו דבר רע אלא מוצר שמטרתו לחבר אותנו תמיד לעולם באופן פשוט יעיל ונוח.

מה הם החברות והמכשירים המובילים?

ככלל, השעונים החכמים המובילים הם גם של חברות הסמארטפונים המובילות בעולם, כגון אפל, סמסונג ו – Huawei. להלן סקירה קצרה של כמה שעונים חכמים מובילים של אותן חברות, כאלו שיאפשרו לכם לנהל את כל חייכם הניידים ישירות לא מהנייד, אלא מהיד.

שעון חכם Apple Watch Series 4 44mm Aluminum Case Sport band GPS + Cellular 

כמו בטלפונים הניידים, אפל נחשבים למיטב שבמיטב גם בתחום השעונים החכמים. שעון זה מתומחר במחיר גבוה יחסית למוצרים אחרים בשוק, במחיר של מעל 2,200 ש"ח, אך עבור מי שאוהב את אפל ורגיל למוצרים שלה, מחיר זה שווה כל שקל. השעון החכם של אפל, Apple Watch Series 4 בגרסת GPS Cellular הוא המילה האחרונה בתחום השעונים החכמים. שעון זה מאפשר לצאת לכל מקום, לבצע אימונים ופעילות ספורט כאשר האייפון נשאר בבית וכל זה בלי לוותר על מוזיקה או פודקאסטים שניתן להאזין להם דרך הרשת. כמו כן, ניתן להוציא ולקבל שיחות טלפון. לצד זאת, חיי הסוללה שלו טעונים מעט שיפור והמחיר הוא באמת בחלק העליון של הסקאלה, אבל אם חשוב לכם להיות זמינים באופן תמידי ואתם מחזיקים באייפון, אין ספק שזה שעון חכם אידיאלי עבורכם.

שעון חכם
שעון חכם אפל

שעון חכם Samsung Galaxy Watch Active SM-R500 סמסונג

בדומה לשוק הסמארטפונים, סמסונג נחשבים לשחקן מרכזי גם בתחום השעונים החכמים. השעון החכם של סמסונג, ה-Galaxy Watch Active נחשב לשדרוג משמעותי בתחום ובמחיר יחסית נגיש של כ-800 ש"ח בלבד. במחיר זה תוכלו לקבל מוצר מצוין וקל משקל, כזה שיוכל לסייע לכם להשתמש פחות בטלפון הנייד ולהמשיך ליהנות עדיין מהיתרונות שבשעון חכם מבלי "לקרוע את הכיס". לצד זאת, חיי הסוללה של המכשיר אינם מהטובים ביותר בתחום וגם הרצועה עשויה להתבלות מהר יחסית.

שעון חכם Huawei Watch GT

לשעון החכם של Huawei יש חיי סוללה יוצאי דופן, ממשק נהדר ועיצוב יוצא דופן. מדובר בשעון אידיאלי אם אתם מבצעים כושר בזכות הביצועים המצויינים שלו והיכולת למדוד דופק. על כן, במחיר של כ-800 ש"ח בלבד ניתן לקבל שעון שמצוין עבור מי שמבצעים פעילות ספורטיבית ובעל חיי סוללה מהטובים בשוק. יחד עם זאת, מערכת ההפעלה מעט איטית וטעונת שיפור וכן אופן השימוש בו מעט מוגבל. לכן, לצד המחיר הנוח יש לו מגבלות מסויימות.

שעון חכם smartwatch
שעון חכם Huawei Watch GT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.