מרץ 29, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

שמיכת פוך לשינה טובה יותר

היום, עם כל הפיתויים שנמצאים סביבנו ומגרים את מוחנו, השינה שלנו הופכת לקלה יותר, נקטעת פעמים רבות במהלך הלילה ואנו עייפים יותר בצורה משמעותית במהלך היום – מה שמוביל לירידה בפרודוקטיביות, מצב רוח ירוד וקשיי תקשורת. אם כן, מה נוכל לעשות כדי לשפר את מהלך השינה שלנו ולהפוך את איכות החיים שלנו לגבוהה יותר?

לפני שמיכת פוך נכבה מכשירים אלקטרוניים

ובכן, ראשית, נדון בסוגיית הטכנולוגיה החדשנית של ימינו. מסביבנו לא מעט מכשירים אלקטרוניים שהפכו עבורנו לשימוש הכרחי כמעט בכל פעולת חיים פשוטה. מי לא מכיר את המצב בו אנו עוזבים את המחשב (עם ייסורי מצפון רבים), עוברים לשבת כמה דקות בספה יחד עם האייפד לסגירת קצוות ומשם נכנסים למיטה ומתכרבלים בשמיכת פוך זוגית יחד עם האייפון שצמוד אלינו 24/7? הרי שעל מנת לישון כמו שצריך, חייב לנתק הפרעות שכאלו מסביבתנו. כל עדכון שקופץ באייפון ומאיר את המסך ומרשרש גורם לנו להפרעה במהלך השינה. לכן, כדאי להניח את המכשיר בחדר אחר ובמידת ההכרח פשוט לכבות אותו לפחות שעה טרם השינה.

טמפרטורת הגוף גם היא מדד חשוב לאיכות שינה טובה. טמפרטורות נמוכות נחשבות כמעירות ומעלות את האנרגיות ומנגד טמפרטורות נמוכות דווקא מרדימות ומדגישות את תחושת העייפות. לכן, לפני שקופצים לתוך שמיכת פוך זוגית, כדאי לעשות מקלחת במים חמים, אפילו קצרה מאוד, אך לפחות חצי שעה לפני השינה, כדי להעלות את טמפרטורת הגוף ולהעצים את תחושת הנימנום ומיד לאחר מכן להתלבש בבגדים חמים שישמרו על טמפרטורת הגוף ויחזקו את אפקט העייפות לשינה מתוקה יותר.

שמיכת פוך זוגית למיטה חמה

לאחר כל ההכנות לשינה, שממילא די מפרכות ויעייפו אותנו עוד יותר, ודאי נרצה להיכנס למיטה חמה, עם מצעים שאוגרים את טמפרטורת הגוף ושומרים עליה. שמיכת פוך זוגית ודאי תעשה את העבודה ותשתלב מצוין יחד עם מצעים מפלנל בליל חורף קר או מצעי כותנה בימים חמימים יותר. ניתן למצוא שמיכת פוך בגדול המתאים בדיוק למיטה על מנת שלא יהיו קצוות חשופים בהם הגוף יוכל להתקרר ולאבד מגובה הטמפרטורה שטיפחנו טרם השינה. כדאי לשים לב לגורמים אלרגניים למיניהם, שכן שמיכת פוך זוגית איכותית מיוצרת מנוצות אווז היפואלרגניות שמתאימים לכל רגישות שהיא. חשוב להיזהר מחברות לא מוכרות ומחיקויים שמשתמשים במילויים סינטטיים הגורמים להתפתחות אלרגיות ולהצטברות קרדית האבק על גבי השמיכה.

לסיכום, שינה טובה מעניקה איכות חיים מעולה. בואו נעשה הכל כדי להרחיק מאיתנו פיתויים טרם השינה וננסה להיכנס לתוך שינה עמוקה ונעימה שממנה נתעורר לבוקר חדש ומופלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.