מרץ 29, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

קיפצובה – אטרקציות שילדים אוהבים

מחפשים מקום לבלות בו עם הילדים, לתת להם ליהנות ממבחר ענק של אטרקציות בזמן שאתם נחים בצד? קיפצובה הוא מקום של מתקנים ופעילויות מיוחדות לילדים בכל הגילאים, אליו אפשר להגיע גם בחגים.

בכל שנת לימודים, יש חגים וחופשות מבית הספר והרבה מכם וודאי מתקשים למצוא פעילויות שיעסיקו את הילדים שלכם ולא יעלו הרבה כסף. אם אתם רוצים לתת לילדים שלכם ליהנות משלל אטרקציות במתחם אחד, קיפצובה הוא המקום המושלם שבו הילדים יוכלו לעלות על מתקנים שונים ולהשתתף בהפעלות מיוחדות.

קיפצובה
ילדה נהנת לקפץ על מגלשה מתנפחת בקיפצובה

פעילויות והפעלות קבוצתיות בקיפצובה

פארק קיפצובה מציע ימי כיף וגיבוש לבתי ספר, גנים וקייטנות, כולל מסיבות סיום וגם אירועים משפחתיים. אפשר לשלב את הבילוי בפארק עם ארוחות במזנון, סדנאות גיבוש ומנהיגות, טיולים באתרים היסטוריים בסביבת הפארק ועוד. יש אפילו סדנאות למבוגרים וסדנת גיבוש מיוחדת למנהלים, ויש גם אפשרות להשתמש באולמות כנסים במלון צובה.

יום כיף בפארק מתחיל בסיור שטח, אחריו מגיעים למתחם הפארק ואפשר לעלות על כל המתקנים, לצפות בהצגות בבמה המרכזית ולסיים את היום עם ארוחת ערב.

הפעילויות מתאימות לקבוצות של 20 אנשים ומעלה, ואפשר לקבל חבילה אישית ומשתלמת לפי לוח הזמנים והתקציב. כמו כן, ניתן לסגור את הפארק לקבוצה של 1200 ילדים ולעשות יום כיף לקייטנות.

המתקנים

בפארק קיפצובה אפשר למצוא שלל מתקנים חווייתיים המחולקים לפי מתחמים שונים. בחצר המרכזית של הפארק יש אזור ישיבה ולצדו מתקנים מתנפחים, קרוסלה, רכבי תלת אופן ועוד. אתם ההורים יכולים לשבת בצד וליהנות מהנוף בזמן שהילדים שלכם מתרוצצים במתחם ועוברים ממתקן אחד לאחר. במשחקייה המקורה והממוזגת יש בריכת כדורים, מכוניות בימבה, חדרי משחק עם פלייסטיישן, אקס בוקס, חדר תחפושות ועוד. בנוסף לכל אלו, יש גם מכוניות מתנגשות, סירות אבובים לגילאי 3 ומעלה, קרוסלת פיראטים לפעוטות וילדים עד גיל 8, מגלשות שקי אגרוף, מסלולי אומגה, גשר וחבלים, וזה לא הכל.

נראה שמדובר בפארק שיש בו הכל מהכל, וגם המבוגרים יכולים ליהנות בו ולהרגיש שוב כמו ילדים. אז למה אתם מחכים? אפשר להזמין כרטיסים דרך האתר של הפארק וליהנות מהנחה. יש גם כמה הטבות: כניסה חינם לאורחי מלון צובה, נשים בהריון מתקדם, מבוגרים, נכים ומורי דרך, 50 אחוז הנכה לסבים וסבתות וילדים נכים, מימוש קופונים ושוברים שונים ועוד.

More Stories

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.