מרץ 28, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

קניות בסופר אונליין – עצות עשה ואל תעשה

1 min read
קניות בסופר

עגלת קניות בסופר

להלן עצות חכמות בתחום קניות בסופר ברשת. קניות בסופר הן, במובן מסוים, פתרון שלקוחות רבים כמהו אליו.

במקום ללכת לחכות בתור ממושך לקניית בגד או כרטיס להצגה, ניתן לעשות את אותן פעולות במחשב הביתי. מה שכן, רוכשים רבים באינטרנט עשו כל מיני טעויות שאילצו את עיכוב אספקת המוצרים והשירותים, ולכן כאן המקום לחדד נהלים ולהזכיר לכם שגם כאשר עשיתם קניות בסופר, יש עדיין חובות נוספים שתצטרכו לעמוד בהם על מנת להוכיח כי אכן קניתם את המוצר (כשכמובן ההוכחה הכי מוצקה היא לוותר על האינטרנט ולקנות בחנות עצמה, אבל אז חובות כמו התור הארוך או הנסיעות המפרכות יבואו במקום מקבץ טיפים זה).

קראו היטב מהי דרך אספקת המוצר לאחר הקנייה

על פי חוק, כל אתר שמוכר מוצרים באינטרנט חייב לספק מידע מלא על הדרך בה יסופק המוצר ללקוח. במידה והאספקה מתבצעת על ידי משלוח של בלדר, בדרך כלל תידרשו למלא כתובת, ותקבלו מעין גלויה ממוחשבת עם קוד למעקב אחר המשלוח. חשוב לשמור גלויה זו, או לפחות את הקוד רשום על פתק. זה המפתח לקבלת המוצר וידיעת מקום הימצאו בכל רגע נתון לפני שהגיע לידיים שלכם. דרך נוספת לקבלת המשלוח היא איסוף עצמי, כשגם כאן יש 2 סוגי איסופים: לכרטיסים לאירוע או למוצרים ממשיים. איסוף כרטיס לאירוע בדרך כלל יתרחש ביום האירוע, ואיסוף מוצר ממשי יהיה אפשרי מרגע שסיימתם לשלם והונפק לכם אישור ראשוני לכך.

קניות בסופר על בסיס איסוף המוצר ביום האירוע

קניות בסופר אונליין מסוג זה חשוב מאד להביא אתכם את כרטיס האשראי עמו שילמתם. במידה והתשלום בוצע דרך PAYPAL, יש להיכנס לחשבון שלכם, לבדוק איזה כרטיס אשראי הזנתם שם, ולהביא אותו יחד אתכם. במידה ונשלח לכם אישור תשלום, קראו אותו היטב ובדקו האם תצטרכו להביא עוד פרטים מזהים, כולל האישור עצמו כשהוא מודפס.

קניות בסופר על בסיס איסוף מוצר פיזי בזמנכם החופשי

באישור התשלום שיונפק לכם, חשוב לבדוק מהו התאריך האחרון לגשת לאסוף את המוצר. יש לגשת לאיסוף המוצר עם כמה שיותר פרטים מזהים: כרטיס האשראי עמו שילמתם, מספר ההזמנה שלכם, ואם צריך – אז גם להדפיס את אישור התשלום שהונפק לכם ולהביאו יחד אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.