מרץ 28, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

שואב אבק רובוטי – מהפכה בניקיון הבית

1 min read
שואב אבק רובוטי

מאז יציאתן של הנשים מעבודות הבית לשוק העבודה, עלה הצורך בשכלול וחידוש מכשירי בית וניקיון שיאפשרו לשני המפרנסים של הבית לעבוד כמה שיותר ולהספיק כמה שיותר.

מייבשי כביסה, מדיח הכלים ועוד המון המצאות ופטנטים יצאו בעשור האחרון בתחום הבית והניקיון. בתחום שאיבת האבק, נודענו לפני לא הרבה שנים, לשואב אבק רובוטי. שואק אבק שעושה בשבילנו את העבודה.

הפיתוח של שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי פותח בסוף שנות ה-90, תחילת שנות האלפיים. החברה שפיתחה את המוצר פיתחה טכנולוגיות שמאפשרות לשואב אבק רובוטי לשאוב ללא צורך בהכוונה אנושית. השואב לומד את מסלוליו באמצעות חיישני תנועה חכמים במיוחד ומתוכנת לזהות מכשולים ומטרדים בדרך ולעקוף אותם. בנוסף, שואב האבק הרובוטי יודע את הדרך חזרה לתחנת העגינה שלו. בשורה התחתונה, קיבלנו את הבשורה שאנחנו יכולים סוף סוף להגיע הביתה ולראות טלוויזיה בזמן שמכשיר טכנולוגי שואב לנו בינתיים את האבק בבית.

מחיר שווה לכל כיס

קנייה של שואב אבק רובוטי בתחילת דרכו היו כמה אלפי שקלים. רק למעטים מאיתנו הייתה את האפשרות ליהנות משואב אבק רובוטי ולנסות את הטכנולוגיה החדישה שנכנסה לחיינו. עם הזמן, עוד ועוד חברות החלו לייצר שואב אבק רובוטי, והמחירים החלו קצת לרדת. במחסני חשמל, רשת ארצית למוצרי חשמל למשל, נין להשיג שואב אבק מאחת החברות המובילות בשוק בקצת פחות מ-2000 ₪.

סוגי שואבי אבק רובוטיים ומאפייניהם

היום, קיימים מבחר רחב של שואבי אבק רובוטיים. הם נבדלים זה מזה במגוון היבטים. למשל, בעוצמת הרעש, כמות המצלמות, זמן סוללה וזמן טעינה ועוד פרמטרים ששווה לבחון כל אחד לפי הצורך הביתי שלו. למשל, אנשים שמחזיקים בחיות מחמד, יצטרכו שואב חזק יותר ששטח הכיסוי שלו להפעלה גבוה ויציב. אנשים שעיצבו את בתיהם בשטיחים, יעדיפו שואב אבק רובוטי גבוה במעט מהמתחרים כדי שלא יתקע בשטיחים.

לסיכום, שואב אבק רובוטי הוא רק נקודת דרך אחת בפיתוחים הטכנולוגיים שאנחנו נודעים אליהם בשנים האחרונות. כל חידוש כזה מאפשר לנו לייעל את אורח חיינו ומפנה לנו יותר זמן פנוי באורח החיים הקדחתני שלנו. ובוא נודה באמת, כולנו מחכים לרובוט שיעשה עבורנו כביסה ארוחת ערב וכלים.

מקווים שעזרנו לכם להכיר קצת יותר את שואב האבק הרובטי ומזמינים אתכם להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.