מאי 19, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

כיצד תבחרו מזגן קטן?

1 min read

קניית מזגן קטן חייבת להיעשות בשיקול דעת, משום שמזגן קטן יכול לשמש להמון מטרות, לשמן מעדיפים אותו על מזגן גדול.

ראשית כל, מזגן קטן, בניגוד למה שחושבים, יכול להיות מזגן קבוע המוברג לקיר ומחובר למערכת מיזוג מרכזית. בעל הבית יבחר מזגן קטן כי הקיר בו יש מקום להצבתו הנו קטן, והחדר אינו גדול ולא מצריך קירור או חימום מסיביים על ידי מזגן גדול. סיבה שנייה לבחירת מזגן קטן היא שהקונה בכלל נודד. מדובר בקונה שעובר מדירה שכורה אחת לאחרת, ממשרד שנמצא במקלט למשרד שנמצא בבניין משרדים, מה שהופך קניית מזגן לבלתי משתלמת, לעומת מזגן קטן נייד ברבע מחיר, שגם אפשר לעשות אתו משהו אחר כך, כשעוברים דירה או משרד.

בחירת מזגן קטן לדירה קבועה

מזגן קטן מסוג זה משמש חדר קבוע, מה שאומר שצריך להכין היטב את התשתית להטמעת אותו מזגן. ראשית כל יש לדאוג לחיבור למערכת המיזוג המרכזית, ואם אין מערכת מיזוג מרכזית, או שלא מעוניינים שהוא יהיה חלק ממנה, יש להכין מקום למנוע המזגן מחוץ לבית, ולדאוג שייעשו קידוחים אשר יחברו את כבילת המנוע לכבילת המזגן מבעד לקירות הבית. לאחר מכן, קניית מזגן קטן לאותה דירה תתבצע על פי מידות הקיר, ובהתאם לנתונים הטכניים שלו: טמפרטורה קרה מקסימלית, טמפרטורה חמה מקסימלית ותכניות שימוש רלוונטיות, קירור, אוורור, אוורור חם, חימום ואפשרויות נוספות כמו למשל הזזת התריסים של המזגן אוטומטית, על פי תכניות מיוחדות וקבועות מראש.

בחירת מזגן קטן לדייר הנודד או לעובד הזמני

אנשים אלה לא באמת עובדים או גרים באותו מקום כל חייהם, אלא נוטים לעבור משרד או דירה. אם אתם יודעים שאתם כאלה, אל תשקיעו במזגן נייח, משום שפירוקו מהקיר והעברתו לבית או למשרד החדש לא יהיו משתלמים ועשויים לעלות לכם, הכל בייחד, כולל תיקונים של אנשי תחזוקה, יותר ממחירו המקורי של המזגן. לעומת זאת, קניית מזגן קטן, קל לתפעול עם תחזוקה קלה היא בדיוק מה שאתם צריכים במקרה כזה. גם פירוקו מפתח הפליטה בקיר קלה יותר ובטוחה יותר מאשר במזגן חשמלי רגיל. על מנת לבחור את המזגן יש צורך להכיר את המבנה בו אתה נמצא, לבצע בו חור עם פטישון או ג'קסון באחד הקירות בקוטר של צינור הפליטה, ולהשחיל אותו מבעד למזגן לשם כניסה ויציאה של אוויר מבחוץ אל ומחוץ למזגן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.