אפריל 28, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

סכיני גילוח לגברים: כל הדגמים שכדאי לכם להכיר

1 min read
טיפול בזקן

אין גבר שלא מכיר את החוויה הזו. הייתם אצל הספר והסתפרתם ובנוסף לתספורת עצמה ביקשתם גם שיגלח אתכם. הגילוח יצא מעולה והייתם מרוצים אבל כעבור כמה ימים הזיפים התחילו להציק לכם.

אתם לא יודעים למה בדיוק כי אתם כבר שנים מתגלחים עם מכונה פעם בכמה ימים או אפילו כמה שבועות אבל פתאום התחושה הזו של העקצוץ מציקה לכם. אתם נזכרים בזה שאבא שלכם וגם סבא שלכם היו מתגלחים עם סכיני גילוח לגבר. אבל, איפה קונים סכיני גילוח של פעם אתם אומרים לעצמכם? הרי מעולם לא נדרשתם באמת לסוגיה כי אף פעם לא אהבתם סכיני גילוח אבל אתם מבינים שכבר בעצם אין ברירה. וגם בכלל, איזה דגם אתם צריכים לקנות? יצא לכם לשמוע על מכשירי גילוח עם כל מיני שמות מוזרים ומספרים, מאך 3, מאך 4, סכיני גילוח מאך 5. איך אפשר להבדיל בין הדגמים השונים ומה בכלל כדאי לכם לקנות?

ג'ילט הוא אחד ממותגי הגילוח המפורסמים והחזקים בעולם. המותג שקיים כבר למעלה ממאה שנים מזוהה עם סכיני גילוח לגבר עוד מהימים בהם המותג החל את דרכו בבוסטון. עם השנים המותג הלך והשתכלל והשכיל להתפתח יחד עם השינויים הטכנולוגיים שהתחוללו במאה השנים האחרונות, על מנת לייצר סכיני גילוח מתקדמים במיוחד שמאפשרים לכל אחד חווית גילוח איכותית וחלקה במיוחד. אך באמת עם כל השמות והדגמים והחידושים, מה כדאי לקנות ומהם הדגמים האחרונים המומלצים?

מאך 3 – מכשיר הדגל של הגילוח

ג'ילט מאך 3 טורבו

בעיני רבים זו כנראה סכין הגילוח לגבר המובילה בעולם. מדובר בסכין הגילוח החד פעמית הכי טובה שיש בשוק, ויש המון מתחרים שהיא הצליחה להתעלות עליהם. ג’ילט אף פעם לא עומדת במקום ונחה על זרי הדפנה: היא מקפידה לשפר ולשדרג את המוצרים שלה בצורה עקבית. דגם המאך 3 טורבו זאת תוספת חדשה יחסית לקו המוצרים של החברה והוא מצליח לקחת את חווית הגילוח לרמה הבאה. כיצד בעצם? סכין זו מגיעה עם שלושה להבי גילוח וציפוי נגד חיכוך. כמו כן, הסכין מלווה בידית נוחה לאחיזה והיא גם מאפשרת ניקוי קל ומהיר. לצד יתרונות אלו, חשוב לציין שבהשוואה לסכיני גילוח חד פעמיים אחרים המחיר של סכין זו מעט יקר יותר. מאידך אתם יודעים מה אתם מקבלים בזכות חוזק המותג האדיר של ג'ילט. 

Gillette heated razor by Gillette lab

בנוסף לקולקציית הסכינים החד פעמיות, ג'ילט יודעת כמובן גם להתקדם עם הזמן. אם אתם אנשים שתוהים פחות איפה קונים סכיני גילוח של פעם ויותר איך מתקדמים אל עבר העתיד של הגילוח, זו הסכין האולטימטיבית בשבילכם. כך למשל, בלחיצת כפתור אחת ניתן להתאים את הטמפרטורה של הלהב ולבחור בין שתי רמות חום שונות על מנת להשיג נוחות מקסימלית. 

כמו כן, הסכין נטענת ומאפשרת להשיג עד שישה גילוחים בטעינה אחת, מה שמאפשר לכם להיות בניידות מלאה, שהיא כידוע אחת הדרישות המשמעותיות במאה ה-21. בנוסף, סכין זה נחשב לנוח במיוחד ביחס אל סכיני גילוח לגבר אחרים לאור העובדה שהוא כולל 5 להבים דקים, מה שמאפשר נוחות וקרבה לעור במהלך הגילוח כדי למנוע חיכוך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.