אפריל 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

קורא כרטיסים מגנטי המפענח אותם באמצעות הסמארטפון ללא חומרה

1 min read
קורא כרטיסים

אם גם אתם חולמים על יום שבו לא תצטרכו קוראים ומגהצים של כרטיסי אשראי, וגם לא קופה רושמת להקלדת מספריהם, אלא את מכשיר האייפון או האנדרואיד שלכם בלבד, היום הזה כבר פה אתנו!

ניתן להיעזר באפליקציה המבוססת על קורא כרטיסים, שתפקידו הוא לסרוק פרטי כרטיסי אשראי ולהשמיד את הסריקה מיד לאחר גמר הגבייה, שעורך לא יותר ממספר שניות. בדרך זו הלקוח לא חושש ממך כגונב פרטי אשראי, ואתה מספק לו שירות שהוא הרבה יותר מיעיל.

קורא כרטיסים מגנטי וסלולרי יתרונותיו על מקביליו הפיזיים

  1. הקורא בסלולר מהיר יותר ומסתדר עם רוב כרטיסי האשראי, כולל השרוטים.
  2. קורא כרטיסים מגנטי מפענח מהר כל פרט אשראי ולא משתף אותך במידע מוכמן זה, אך בהחלט מנפיק אישורי סליקה מהיר מהרגיל.
  3. הקורא אינו תופס מקום: הקופאי יוכל ליהנות ממחשב בלבד, ללא מכשירי סליקת אשראי צמודים אליו. את הסליקה הוא יוכל לעשות מהטלפון הנייד באמצעות האפליקציה.

כיצד מתחילים לעבוד עם קורא כרטיסים בבית העסק?

אם לא התנסיתם בעבר באשראי, דעו כי לפני העבודה, תצטרכו להתקשר עם חברות האשראי ולפתוח בהן מנויי סליקה המאפשרים לכם בכלל לבצע גביית אשראי מלקוחות. לאחר מכן, ניתן להוריד את האפליקציה ולהזין בה את פרטי המנויים אשר פתחתם. לא חשוב לפתוח מנוי מכל חברת אשראי בישראל, אבל כן כדאי שבכמה שיותר חברות תהיו מנויים על מנת להגדיל את סיכוייכם לגבות את הכסף מכל לקוח שירצה לשלם באשראי, מבלי שתצטרכו להגיד לו "את כרטיס חברה X איני מכבד". שימו לב כי בהורדת האפליקציה ניתן להזין פרטים של כמה חברות אשראי שיש לכם מנויים בהן, ולא של חברה בודדת גרידא.

אפליקציה נוחה וקלה לשימוש

אנו מבטיחים כי קורא כרטיסים מגנטי סלולרי מטעמנו הוא אחד הנוחים לעבודה עם כרטיסי אשראי. עבודה כזו יכולה לייעל עד מאד את השירות שאתם מעניקים ללקוח, ולאפשר לכם לגבות את כספו ביעילות ובקלות, ולא להיות תלויים בהכרח ברמת השריטות של הפס המגנטי או במראהו של כרטיס האשראי, כפי שקרה לא מעט פעמים כשעבדתם עם קורא כרטיסים מגנטי שהוא פס גיהוץ פיזי.

מקווים שעזרנו לכם להחליט מהו קורא כרטיסים הכי טוב עסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.