מאי 19, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

ריכזנו עבורכם מתנות מומלצות לחגים

1 min read
מתנות לחג

רוצים להימנע מחיפושים מתישים של הדקה ה-90? מצאנו עבורכם כמה רעיונות מנצחים כדי להפתיע את המשפחה, החברים הקרובים ואפילו את חברי הצוות בעבודה בכל חג לאורך השנה

חגים הם הזדמנות נהדרת לעצור, למלא מצברים ובעיקר לבלות עם האנשים שאנחנו אוהבים. רבים מחפשים דרכים להביע הערכה כלפי הסובבים אותם, ונאלצים לגלות שהדרך למתנה המושלמת היא לא תמיד פשוטה. כדי לקצר את התהליכים ולהגיע לתוצאות שיגרמו לסובבים אתכם לחייך, ריכזנו כמה רעיונות נפלאים למתנות שכל אחד ישמח לקבל. חג שמח! 

  1. הדפסת תמונות על קנבס – קנבס הפכה לאחת מהבחירות המועדפות של רבים ממי שרוצים להדפיס תמונה איכותית, שתקשט את הקירות בבית או במשרד. מדובר בחומר עמיד, נוח ולא כבד, אליו מוצמדת התמונה ולבסוף עוברת ציפוי במטרה להגן עליה. הדפסת תמונות על קנבס מתאימה לכל תמונה ולכל גודל, מה שיאפשר לכם ליהנות ממבחר תמונות בלתי מוגבל. בנוסף, מכיוון שמדובר בחומר לא כבד, זה פתרון מצוין גם למי שרוצה לתלות את התמונה על הקיר וגם למי שרוצה להצמיד אותה באמצעות דבק דו צדדי. 
  1. הדפסות על בלוק עץ – מחפשים על מה עוד להדפיס את התמונות שלכם? בלוק העץ הוא אפשרות מקסימה נוספת שנעשתה אופנתית במיוחד לאחרונה. מדובר בדרך להפוך כל תמונה לפריט עיצובי, מה ששמיש ונוח במיוחד עבור מי שלא מעוניינים לעשות חורים בקיר.
  1. מתנות מבית עסקים חברתיים – גם לקנות מתנה וגם לעשות טוב לעסק אחר? קיבלתם. עסקים חברתיים הם כאלה שלא רק מספקים מוצר אלא גם עושים טוב בדרך. אצל חלקם זה מתבטא בהעסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים או כאלה ששייכים לאוכלוסיות חלשות, כאשר העבודה היא הדרך שלהם לעצמאות תעסוקתית. עסקים חברתיים אחרים, תורמים אחוז מסוים מהרווח למטרות מסוימות. תוכלו לחפש עסקים שמתאימים למטרות שתרצו לקדם, או כאלה מקבל המתנה קשור אליהן. רכישת מתנה בעסק חברתי יכולה לעשות טוב על הלב לכמה גורמים בו זמנית, ואין הזדמנות טובה יותר לשמח אחרים מאשר חג.  
  1. גיפט קארד – הפתרון המושלם למתלבטים, למי שלא בטוחים מה לקנות ולאלה שרוצים לתת לצד השני את היכולת לבחור לבד. עולם הגיפט קארדים התרחב מאוד בשנים האחרונות, וכיום תוכלו למצוא אינספור רעיונות למתנות שוות שהצד השני ישמח ליהנות מהן. החל מארוחות בוקר, דרך ערב בסרט ועד לשופינג בחנות שהוא הכי אוהב. מה יכול להיות טוב יותר?
  1. פעילות משותפת – רוצים להעניק לאדם יקר את התחושה שהוא באמת חשוב לכם? אם יש לכם תחביב משותף או פעילות שאתם נהנים לעשות יחד (אבל אף פעם לא מצאתם את הזמן המתאים!) החג הוא הרגע המתאים ביותר. רכשו שובר זוגי לסדנה, כרטיסים להצגה או קבעו מועד לחדר בריחה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.