מרץ 28, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/zed66102/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 254

אוברולים במבצע | אוברולים ערב | בגדי ערב – אוברולים

1 min read

אוברולים

הגיע הרגע הזה בשנה שבו אנו, הנשים, עומדות מול הארון ומתחילות במשימה החשובה ביותר שפותחת וסוגרת כל יונה בשנה: סידור הארון ומעבר מבגדי קיץ לחורף. זה הזמן שלנו למיין, לסדר , לעשות ספירת מלאי קטנה ולסכם לעצמנו כמה פריטי לבוש חדשים אנחנו חייבות לקנות בשבועיים הקרובים, פשוט כי אין ברירה והארון ריק…אין לי מה ללבוש ועוד כהנה וכהנה ביטויים השגורים אצל כל אם ובת.

אז הנה הגיעה ההזדמנות לערוך שינוי קטן אבל משמעותי בקולקציה הפרטית שלך. וההמלצה החמה של החורף הקריר לשנת 2015 היא: אוברולים. כן קראתן נכון- אוברולים ! אותם פריטי לבוש שהחלו דרכם כסרבלי עבודה גבריים וחזרו אלינו כפריטי וינטאג' אופנתיים לנשים.

אז למה בעצם אוברולים ? אז קודם כל כי זו האופנה העכשווית. גם לקיץ אך גם לחורף שהגיע כעת. אך לא רק מסיבות טרנדיות כאלה או אחרות, הרי לא ניסחף אחרי כל אופנה חדשה שמתדפקת על ארוננו ובוודאי לא נהפוך לקורבנות אופנה. אז הנה לכן עוד מספר סיבות לרוץ ולקנות אוברולים כבר השבוע…

אז כבר הזכרנו שהאוברולים מקורם בסרבלי עבודה לגברים. אז הנה לכן הפמניסטיות אמירה אופנתית נפלאה 1 גם אשה יכולה ללבוש פריט גברי מובהק מההיסטוריה של האופנה ולהרגיש נשית, ולהציג את מלוא נשיותה בתוך האוברולים הגבריים לכאורה…

הסיבה השניה היא שהאוברולים נותנים לוק אחיד ושלם, בדיוק כפי שנותנת לנו השמלה.מכיוון שהשמלות כבר מאוסות וכבר מוצו מכל כיוון אפשרי, אז הנה פריט נפלא שמשרת את אותה המטרה ומשיג מראה בולט, הרמוני ושלם שמציג את האשה בשלמותה ואת גופה כגוף מחוטב בעל אמירה אופנתית אחת ושלמה שלא ניתן להתעלם ממנה.

והסיבה השלישית שחייבים להוציא אותה מחוץ לארון היא, שהאוברולים מחמיאים לגוף האשה, מאריכים את הגוף שלה ויוצרים מראה ארוך ודקיק בדיוק כפי שכל אשה היתה רוצה להראות.

מובן שהמבחר של האוברולים הוא מגוון וניתן למצוא אוברולים בגזרות שונות- קצרים או ארוכים, רחבים או צמודים, חלקים או בעלי הדפסים, בעלי מראה מחוייט או בעלי מראה זרוק ויומיומי.

ולסיכום, מי מכן שעדיין לא הצטיידה החורף במספר אוברולים מכמה סוגים, זוהי קריאה אחרונה לרוץ ולרכוש! תתחדשנה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.